S rozvojem prodejů skrze marketplace se do popředí dostává i otázka ohledně analytiky prodejů. Čemu se v prodeji na marketplace daří a proč se tak děje? Na tyto otázky může odpověď kupříkladu jednoduše zpracovaná analytika od MPlens.
Celý článek
Letos mezi marketplace na českém a slovenském trhu vstupuje Kaufland se svým Kaufland Global Marketplace. Kaufland jako takový zajisté znáte jako retailový řetězec v každém větším městě.
Celý článek
A je to tu zase znova po roce - přicházejí Vánoce. Co jste si odnesli z těch minulých? V čem jste chybovali, co jste zlepšili? Mám pro vás pár tipů, na co se zaměřit.
Celý článek
Logo je jedna z věcí, které můžete na srovnávačích ovlivnit. V první části článku se podíváme blíže na to, jak uvádět logo na Heurece. Druhá část se bude věnovat uvádění loga na Zboží.cz.
Celý článek
Doprava je jedním z prvků, na který zákazníci koukají, když se rozhodují o nákupu. Máte ji na Zboží.cz správně nastavenou? O tom, jak nastavit dopravu na Zboží.cz nebo si ji případně zkontrolovat, se dozvíte v tomto článku.
Celý článek
Nastavení dopravy na Heurece, jeden z prvních a podstatných kroků při kontrole inzerce, je i dnes pro některé e-shopy velká neznámá. Jak na to? Jednoduše. Pročtěte si tento návod a ihned budete vědět, co si zkontrolovat, případně opravit.
Celý článek
Při konzultaci e-shopových košíků se stále setkávám se stejnými chybami. V článku se na některé podíváme detailně, včetně ukázek a lepšího řešení.
Celý článek
Právo na e-shopech se netýká jen obchodních podmínek, ale i toho, kde je umístěna informace o EET či jak zobrazovat souhrn objednávky a co v něm (ne)uvádět. Spolu s právní kanceláří Kropáček LEGAL v článku naleznete nejčastější případy s jejich vysvětlením.
Celý článek
Několik let spolupráce s klienty mě naučilo, jak s nimi spolupracovat pokud možno efektivně a plynule. Ne vždy se totiž daří o všem rozhodnout okamžitě, často klienti potřebují specifický podnět, aby se "rozhoupali" a o něčem rozhodli. Právě o tom je i moje přednáška, která zazněla na akci Probbiding 2019 v Brně.
Celý článek
Automatizované biddovací nástroje jsou dobří sluhové, ale stejně tak zlí páni. Má váš e-shop potenciál jej využít? Nebo patříte mezi ty, kde implementace postrádá smysl? Najděte odpověď na 12 důležitých otázek, které si kladu vždy i já, než se do automatizovaného biddingu pustím.
Celý článek