Audit srovnávačů zboží
Nenechte si utíkat zákazníky ze zbožových srovnávačů kvůli chybám, které sami nevidíte. S mou pomocí je snadno odhalíte, opravíte a posunete se výš.
Jak vám pomohu se srovnávači zboží?
Nebojujte s ostatními e-shopy jen pomocí ceny. Je řada způsobů, jak se na zbožových srovnávačích posunout o mnoho míst výš, aniž byste museli snížit svou marži. A vyniknout i mezi konkurencí, která nabízí podobný sortiment za podobné ceny.
Pomůžu vám k tomu například tím, že:
- Najdu a odstraním chyby ve vašich XML feedech.
- Zvýším množství produktů spárovaných se srovnávači.
- Přidám doplňkové informace u nabídek vašich produktů.
- Upravím parametry zboží ve vašem XML feedu.
- Zanalyzuji a nastavím biddingové strategie, které vás posunou do čela dané kategorie.
- Pomohu vám při zavádění dalších služeb, které se týkají srovnávačů.
- Budu průběžně vyhodnocovat inzerci a podle jejích výsledků udělám další úpravy.
- U Heureky pomohu se správou inzerce vaší značky (ProductAds).
Co od vás budu potřebovat?
Nebojte se, nechci od vás žádné citlivé údaje ani přístupy k osobním informacím vašich zákazníků. K tomu, abych vylepšila vaše postavení u zbožových srovnávačů, mi stačí pouze:
- Přístupy do vašeho účtu na srovnávači.
- Přístup do Google Analytics.
- Přístup do aplikace Mergado (pokud ji využíváte).
- Vaše ochota reagovat na mé dotazy a spolupracovat na následných úpravách.
Jak probíhá spolupráce
Vše zvládneme v 5 krocích:
- 1Nejdřív mi vyplníte dotazník, který vám pošlu po té, co mě kontaktujete.
- 2Poté vám připravím a zašlu cenovou nabídku.
- 3Jakmile ji odsouhlasíte, vystavím zálohovou fakturu a po jejím zaplacení se pustím do práce.
- 4Během zpracování auditu vás budu párkrát kontaktovat.
- 5Na základě získaných informací vám zpracuji audit inzerce na srovnávačích zboží. Obvykle vše zabere 1-2 týdny.
Ověřený partner
Kolik stojí mé služby?
- Audit stávající inzerce – od 5 400 Kč (zpravidla 3 – 6 hodin)
Posuňte svůj e-shop o krok dál!
Ozvěte se mi a společně se domluvíme na spolupráci a vyřešíme problémy, které vás (a váš e-shop) nejvíc trápí.