Heureka Roadshow Brno/2017

Letošní Heureka překvapila tak trochu „na oko“ jiným formátem a dotazníkem před konáním akce. Sice drtivá většina informací byla o tom stejném, co předchozí ročníky, nicméně i pár nových věcí zaznělo. A jaké to jsou? Více se dozvíte v článku.

Ještě před konáním byl účastníkům rozeslán dotazník s otázkami ve stylu, co vás nejvíce zajímá. Jestli podle toho vypadalo i samotné školení je na posouzením každého z nás. Já jsem tam ovšem nějakou zásadní změnu neshledala. Jedinou změnou bylo to, že nás rozdělili na dvě skupiny (A, B) a každá začínala jiným tématem. Posléze se skupiny prohodily a řešilo se téma jiné.

Dotazníky služby Ověřeno zákazníky v novém kabátě

Novinou letošního roku je nový vzhled dotazníků služby Ověřeno zákazníky. Dotazníky jsou responzivní, tlačítka jsou více výrazná a celkově i jeho obsah je jiný. Nové dotazníky jsou zasílány nakupujícím již od 26.6.2017.

Zákazníci nově mohou hodnotit i kvalitu přepravy.

Otázokou je, co se stane o Vánocích 2017, tedy jak moc se hodnocení přepravců bude měnit.

Zpřísnění pravidel pro párování v jednotlivých sekcích

Pokud se věnujete, stejně jako já, párování, víte, že pro každou sekci Heureky existují pravidla, která říkají, co má název obsahovat. Nyní Heureka postupně přistupuje ke zpřísňování pravidel, a proto mnoho sekcí prochází revizemi. Nedivte se pak, až vám jednou napárované položky najednou vypadnou. Důvodem může být zásah administrátora v sekci, kde se zpřísnily pravidla. Doporučuji v tomto ohledu sledovat blog Heureky, kde uveřejňují, co se změnilo v rámci kategorií a požadavků na názvy položek.

Co se za poslední rok změnilo?

Od Heureky Roadshow 2016 došlo na novinky. První z nich jsou Dokumenty ke stažení. Ty najdete v záložce Specifikace na detailu produktové karty, zatím je u některých produktů ve vybraných sekcích (na vše totiž nejde zhotovit nějaké návody či manuály k obsluze apod.).

Došlo také ke změnám v řazení produktů v kategoriích Heureky. Onen zelený štítek TOP s čísly 1-50 má nová kritéria a do výpočtu nově vstupují konverze – reálné prodeje. Doporučuji k tomu kouknout přímo na blog Heureky.

Samozřejmě v březnu 2017 přidala další práci navíc druhá vlna EET. V rámci Heureka Košíku lze nastavit, aby evidenci tržeb u plateb kartou za e-shop prováděla Heureka.

Co ještě stojí za zmínku, je odesílání hodnoceni z dat Ověřeno zákazníky do vyhledávání na Googlu. Samozřejmě to má své podmínky a i když máte již udělen Certifikát, neplatí, že automaticky se vaše hodnocení bude propisovat do výsledků vyhledávání na Googlu.

Hodnocení se propisuje i do záložky Google nákupů.

 

Doporučuji k tomu přečíst článek přímo na blogu Heureky.

Na závěr jedna změna na detailu produktu, kterou jste možná nezaznamenali. Nyní, když uživatel najede myší na název položky na produktové kartě u vaší nabídky, může se nově prokliknout z názvu vašeho produktu do e-shopu. Toto v minulosti nebylo možné, k prokliku sloužilo pouze modré tlačítko Do obchodu. Změnu jsem zaznamenala pár měsíců zpět.

Pokud chcete informace nad rámec Heureka Roadshow, navštivte placený přípravný kurz projektu Certifikace Heureky. Působím zde jako lektorka a na školení tatkéž potkáte zástupce Heureky.

Ve starších verzích článků o Heurece Roadshow z roku 2016201520142013 najdete informace, které zazněly taktéž letos, ale už se opakují.

Další reporty z akce najdete od Ludmily Navrátilové (RobertNěmec.com) a Milana Vašíčka (Proficio.cz).

Petra Mikulášková
Specializuji se na práci se zbožovými srovnávači Heureka.cz a Zboží.cz. Využívám přitom zkušenosti z vedení vlastního e-shopu i ze spolupráce s desítkami klientů. Ovládám nejen nástroje pro biddování a úpravu XML feedů, ale také Google Analytics. Snadno tak zjistím, v čem děláte chybu a pomůžu vám ji vyřešit. A společně zvýšíme vaše tržby.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Petra
    Mikulášková


    Specializuji se na práci se zbožovými srovnávači Heureka.cz a Zboží.cz. Využívám přitom zkušenosti z vedení vlastního e-shopu i ze spolupráce s desítkami klientů. Ovládám nejen nástroje pro biddování a úpravu XML feedů, ale také Google Analytics. Snadno tak zjistím, v čem děláte chybu a pomůžu vám ji vyřešit. A společně zvýšíme vaše tržby. Více o mně…