V červnu 2015 jsem přednášela na největší ecommerce akci ve střední Evropě - Shopexpo. Pro majitele e-shopů jsem připravila 15 bodů, které se týkaly mnohdy zbytečného plýtvání peněz spojených zejména s provozními záležitostmi internetového obchodu. V tomto článku najdete jak audiovizuální záznam z mé přednášky, tak prezentaci a další odkazy na zajímavé zdroje.
15 chyb, které stojí e-shopy zbytečné peníze a bohužel mnohdy si to ani jejich provozovatelé neuvědomují – přesně s tímhle jsem vystoupila na konferenci Shopexpo v Ostravě a nyní máte možnost se na obsah mé přednášky podívat. Sledujte ji pečlivě a zamyslete se, zdali se daná chyba netýká právě i vás.
Chcete rozšiřující informace s odkazy na nástroje a služby zmíněné ve videu?
Sdílejte článek a odkaz ke stažení se vám zpřístupní.
[sociallocker id=5872]
Stáhnout rozšiřující informace
[/sociallocker]
1. chyba – Checklisty (2:33)
2. chyba – Absence práce s Google Analytics (4:47)
3. chyba – Absence upozornění (7:36)
4. chyba – Nepracujete s automatizací (11:00)
5. chyba – Absence efektivní práce s počítačem (14:20)
6. chyba – Klávesové zkratky (17:10)
7. chyba – Nepracujete s pluginy do prohlížečů (18:22)
8. chyba – Absence práce s návštěvníky (25:00)
9. chyba – Testování (28:16)
10. chyba – Uživatelské testování (30:27)
11. chyba – E-shop nepůsobí důvěryhodně (34:36)
12. chyba – Proaktivní zaměstnanci, externisti a dodavatel e-shopu (35:48)
13. chyba – Vynakládání peněz účelně (36:46)
14. chyba – Nejste děd vševěd (38:11)
15. chyba – Pomalé načítání stránek e-shopu (39:28)
Chcete vědět, jak jeden můj známý, který pracuje jako správce e-shopu, dosáhl měsíční úspory nákladů přes 6000 Kč? (Za rok je tato úspora 72 000 Kč!)
[sociallocker id=5873]
[/sociallocker]